Ehemalige Spieler, Trainer usw...

• Genau. Die Millionen die der verrückte Russe zahlt haben damit auf gar keinen Fall zu tun.

Trainer und SpoDi günstig abzugeben - Versand kostenlos - Versand nach: weltweit, gerne zum Mond - Rückgabe ausgeschlossen

• Genau. Die Millionen die der verrückte Russe zahlt haben damit auf gar keinen Fall zu tun.

Natürlich nicht, weil der Russe zahlt ja bekanntlich nicht, wenn der Erfolg ausbleibt. Oder meinst Du, der Heiko weiß das gar nicht? :D?(

@Johannes Bachmayr - Dank und Hochachtung!
    #Uliout - Schließt Euch an!

• Van Bommel hat heute mit Eindhoven mit dem 0:1 bei Alkmaar die Meisterschaft verspielt. Drei Punkte und 14 Tore schlechter als Ajax lassen ihnen nur noch theoretische Chancen.

Ich lehne mich wohl nicht zu weit aus dem Fenster, wenn ich Glückwünsche zum Double an Eric ten Hag sende!

FC Bayern München

• Mehdi Benatia on his time at Bayern:
    "Bayern is a very big club. What an organization! Best dispositions and competent people to help you perform at your best. I never had a quality of training like at Bayern. I was shocked by the quality and intensify, very high level"

Benatia:
    "The first time I wore the Bayern shirt, I felt something unbelievable. I felt the weight of a huge club. You feel the level of expectation: you are wearing the shirt of Bayern Munich! Not anyone can play for Bayern. To perform at this kind of club is very hard"

Benatia:
    After the end of my 1st year, I asked Mr Rummenigge to let me go back to Italy. He refused but promised that if things don't go well he'll do what's best for my family. The next summer, he could've sold me for more money to England, but he kept his word. He's a great man

• Mehdi Benatia on his time at Bayern: "Bayern is a very big club. What an organization! Best dispositions and competent people to help you perform at your best. I never had a quality of training like at Bayern. I was shocked by the quality and intensify, very high level" [Yahoo]

Benatia: "The first time I wore the Bayern shirt, I felt something unbelievable. I felt the weight of a huge club. You feel the level of expectation: you are wearing the shirt of Bayern Munich! Not anyone can play for Bayern. To perform at this kind of club is very hard"

Benatia: After the end of my 1st year, I asked Mr Rummenigge to let me go back to Italy. He refused but promised that if things don't go well he'll do what's best for my family. The next summer, he could've sold me for more money to England, but he kept his word. He's a great man

------------------

Vorsicht - mit der Qualität des Trainings meint er das unter Pep... ;)

0

• Sternkopf? Ottl? Schupp? Witeczek? FC Bayern Legends???

Hauptsache Carsten Lakies ist eine Legende mit 10 Minuten (!) Einsatzzeit bei unseren Profis :thumbsup:

Man fasst es nicht!

• Ohne Zickler wird das eine enge Kiste. Weiß jemand, warum er nicht im Kader ist?

Weil er einen Job hat und sein Verein am 25. Mai das letzte Ligaspiel hat - und dann ja wahrscheinlich noch die Meisterfeier ist und es ja auch das letzte Spiel der Trainergarde ist, weil sie dann ja nach Gladbach gehen.

0