Der Keulen-Fred

• jetza is in da früh :(

voll stress gehabt.

hab den christbaum aufgestellt 8-) ,
    bohrmaschine, bohrer, diverse löcher, aber ist gerade im stända.

dann die tür gerichtet. also da wo man reingeht vom treppenhaus in die wohnung. hat da imma am boden geschliffen. hab ich im keller so ne beilagscheibe gesucht. hat gerade nur 2 stunden gedauert.

dann nacha hab ich die tür ausgehängt und die scheibe auf das teil gelegt, wo man die tür einhängen tut. des ging razfazz.

dann wollt ich die tür wieder einhängen. glaubst gar ned wia schwer di is :-O
    hoab i zwao stunden braucht. mia erst ne kontruktion bauen müssen, wo mia die tür oben hält und ich die nur einfädeln muss. gschwitzt wia a sau, zefix

oba etz bin i doa. du a noa ;-)

0

• 2 Stunden gebraucht um Fitschenringe zu suchen? :D Soag amoi: Steht da Kasten mit den Kolben ned auch im Kella?

Und dann tät michma deine Konstruktion interessiern! Hättest nich bessa nen Kumpel ma ebend holen könn?

Gestern war noch Cheffe hier! 8-)

Ich bin ein Star, holt mich hier raus!

0

• a joa. de kolben waren vorher aufm balkon von der feier vom samstag. hoab di dann wegen erfrierungsgefahr liaber in keller drogn (also ned das de platzn, wenns sau koid wiard).

also platzt sans ned :D

mei konstruktion: nachdem i zschwach (schwach) woar, de tür zum heben, hoab i a brettl unterglegt. also unter de tür. wollt nacha des brettl samt der tür do viare schiabn, wo man es einklincken tun muas. hod se oba des brettl samt der tür imma verschoben. unten hätts passt owa oben ned und umdraht. ze fix. so a scheißndreck.
    irgendwann wuards mia zbled. hoab i mein haxn drunter gstellt. also so an birkenstock schua.
    (mit fuass drin, also mein)

doa hoab i dann des a so auschonglieren kinna, also des obere oben nei und des untere unten nei, das des türl wiader drin woar.
    hoad sakrisch weh doa.. also weil de tür so schwer woar und auf mein haxn gstanden is.
    oba egal. etz schleifts nimma, oba geht hoid nimma gscheid zua.. glaub no i brauch an hobel oder so. amoi schaun.

morgen, also wenn du des lesen tun tust sollt freidagg sei. doa hob i wieder frei.
    also glei vo der früh wech nacha. moch amoi ne short meldung um a so neine umananda. i wär nach doa.

dehre daweil.

0

• Und für die Konstruktion hassu 2 Stunden benötigt? Also für die Idee mit dem Birkenstockschuh und da Haxn drinnen? Rehspeggt! :D

Mia hia fahrn gleich zu 10:00 brunschen! Un dann is Woinacht!

Abba es könnt sein, dass mein Sohnemann Scharlach hat! Des wär miserabel! Er muss nämlich beui einem Grippen(! :-O :D )spiel mitmachen! Und dann auch noch ne Hauptrolle! Und wenn er dann auch noch erfährt, dass es nur selbstgebastelte Geschenke gibt ....... -> >:-|

0

• noch nix. also ende februar hoab i noa a fachgespräch. muas i 3 hanseln woas präsentiern und gscheid voll labern 8-) :D

glaub des kann i :8

und nacha bin i master of the universe :-O

ok, übertrieben. allwissender reicht nacha auch. mein weiblicher chief commander bzw. direkter vorgesetzter meint i soll nacha glei den nächsten kurs mocha. :-O :x

mia selba daugst erst amoi wenn i a staatlich geprüfter wirt bin. doa kenn i mi voll aus.
    also wirt und wirtschaft.

hmm. amoi schaun.

und no woas neis woas i:

der philipp, also mei bua, woarst scho. der hoad den führerschein etza :-O

am montag bestanden. etz braucht er eh kloar a auto fürs begleitende fahren oder wia des hoast.

so a auto mechert i a hobn, woas in seim kopp rumschwirrt. :D

an BMW 325 M3 mit 170 PS (für 6.000) :D

oder an Audi A4 (drunter ned) :D

amoi schaun, wos so vo 4-5 tsd euronen geben tut. bin doa selba scho am rumgammeln und schaun, oba de kosten alle an oarsch voll mehr. :-O

i dua di aufm laufendn hoidn.

pfüit di daweil.
    ;-)

0

• hmm.
    bei uns is so, das da erst amoi die pe ess zahl im vordergrund stehn tut.

da bua griagt laut chief commander nix wo mehr wia so ca. 120 pe ess hoad.

irgendwia hoads oba a recht. in de letzten 14 dog homs bei uns in der gegend 3 oder 4 neunzehnjährige von da strass kratzn miassn.

oba erzähl sowos kinder. die glaub nix 8-) :-O :x

0

• glaub mia hamm heid wos gfunden.

an 318 BMW kombi mit 118 ps.

samma an sein und mein freien dog heid bestimmt 4 stunden mitm slk rumgefahren. der bua muas ja a sfohrn learna und jeder fangt amoi kloa o.

homma extra bei der autoversicherung nache zoin miasn. de hoam a gschiss beinander de noarn de saudumma.
    8-) :x

0

• 8-) :-O :x nix mit dreier.

klingt komisch, ist aber wo wohl so. :-S

die deppen haben das auto, wo sie noch nen ölwechsel machten, von der hebebühne geschmissen.

"KEIN WITZ" soll ein schlauch von der hydraulik gepaltz sein.

das auto lag dann auf der seite in der werkstatt, aber ned so schlimm sagt das autohaus.... :D:D:D bauen gebrauchte teile ein (also die gesamte rechte seite ist im arsch). heute kommt gutachter......

bin am überlegen, welches progamm ich ihm gebe. habe nen kaufvertrag und er kann ned liefern....

evtl. mach ich nen deckungskauf oder so. amoi schaun.... ;-)

0