a joa. de kolben waren vorher aufm balkon von der feier vom samstag. hoab di dann wegen erfrierungsgefahr liaber in keller drogn (also ned das de platzn, wenns sau koid wiard).
also platzt sans ned
mei konstruktion: nachdem i zschwach (schwach) woar, de tür zum heben, hoab i a brettl unterglegt. also unter de tür. wollt nacha des brettl samt der tür do viare schiabn, wo man es einklincken tun muas. hod se oba des brettl samt der tür imma verschoben. unten hätts passt owa oben ned und umdraht. ze fix. so a scheißndreck.
irgendwann wuards mia zbled. hoab i mein haxn drunter gstellt. also so an birkenstock schua.
(mit fuass drin, also mein)
doa hoab i dann des a so auschonglieren kinna, also des obere oben nei und des untere unten nei, das des türl wiader drin woar.
hoad sakrisch weh doa.. also weil de tür so schwer woar und auf mein haxn gstanden is.
oba egal. etz schleifts nimma, oba geht hoid nimma gscheid zua.. glaub no i brauch an hobel oder so. amoi schaun.
morgen, also wenn du des lesen tun tust sollt freidagg sei. doa hob i wieder frei.
also glei vo der früh wech nacha. moch amoi ne short meldung um a so neine umananda. i wär nach doa.
dehre daweil.